Sık Sorulan Sorular

BEDEN SEÇİMİ 


-Beden seçimi yaparken nelere dikkat etmeliyiz?

En iyi bedeni seçmenize yardımcı olmak için, her ürünün ölçülerini kendi ölçülerinizle karşılaştırmanızı öneririz. Ürünlerin beden tablolarına buradan ulaşabilirsiniz.

Eğer ölçümünüz iki beden arasında kalan bir değer olursa, büyük olan bedeni seçmenizi öneririz.

 


DEĞİŞİM İADE 


-  Değişim ve iade şartlarınız nelerdir?


Satın aldığınız ürünler kullanılmadığı, yıkanmadığı ve tadilat işlemi görmediği takdirde sipariş paketinin içinden çıkan iade formu ile birlikte 7 iş günü içerisinde değişim ve iade işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

İade işlemi yaparken size gönderilen paket içeriğini eksiksiz bir şekilde göndermeniz gerekmektedir. Ürün etiketleri sökülmüş, jelatini, bilgilendirme formları ve varsa aksesuarlarıyla birlikte gönderilmeyen ürünlerin iadesi, alışveriş yaparken kabul etmiş olduğunuz mesafeli satış sözleşmesi gereğince yapılmaz.

 


- Nasıl değişim veya iade yapabilirim? 


Ürünlerinizle birlikte size gönderilen değişim ve iade formunu doldurarak ürünleri form ile birlikte bizim size gönderdiğimiz titizlikte bize geri göndermeniz yeterlidir. Gönderim esnasında gerekli bilgiler için 0544 806 50 55 numarasıyla Whatsapp üzerinden iletişime geçmelisiniz.

 


-  Değişim veya İade işlemimi nasıl takip edebilirim? 


Değişim veya iade işlemi için tarafımıza gönderim yaparken gönderim yapmış olduğunuz kargo şirketinden gönderi takip numaranızı talep ediniz.

Gönderiniz tarafımıza ulaştıktan sonra takip eden 7 iş günü içerisinde işleme alınır. 

İade veya değişim sürecinizde tarafınıza herhangi bir bilgilendirme yapılmaz. Yalnızca işleminizin yapılmasına engel bir durum olması halinde sizinle iletişime geçilir.

 


-  İade işlemi gerçekleştirdiğimde ürün bedeli tarafıma ne zaman iade edilir? 


Kredi kartıyla yaptığınız ödemeleriniz ortalama 15 iş günü içerisinde hesabınıza yansır. Bu süre bankanıza bağlı olarak değişebilir.

Havale yöntemiyle yaptığınız ödemelerde tarafınıza ulaşılır ve banka hesap bilgiler istenir.

İade işlemleri esnasında nadiren sistemsel hatalar yaşanabilir bu nedenle eğer iade ürün bedeli kartınıza 30 gün içerisinde yansımadıysa info@wiouniform.com adresine e-posta göndererek veya mesai saatleri içerisinde 0544 806 50 55 no'lu telefon aracılığıyla bizimle iletişime geçiniz.

 

Yukarıdaki yanıtlar aklınızdaki  soruları yanıtlamıyor ise iletişim numaramız üzerinden veya  e-posta yoluyla bize ulaşabilirsiniz.

 

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.